Saturday, February 8, 2014

SET KURUS SHAKLEE

Assalamualaikum,

Selamat berhujung minggu. Mula kan hari anda dengan pemakanan yang sihat. Sebut tentang pemakanan yang sihat, semua orang pun nak tubuh badan yang sihat dan ideal kan. Semua orang nak bentuk badan yang kurus dan sihat. Kalau kurus, semua aktiviti pun boleh buat dengan mudah, nampak lebih berkeyakinan dan yang paling penting semua nak kurus untuk kesihatan tubuh badan.

So hari ni Eda nak share sikit apakah suplemen yang sesuiai untuk kuruskan badan dari SHAKLEE. Set ini terdiri daripada tiga komponen iaitu bakar, buang dan bina. Rujuk seperti gambarajah di bawah :
Set ni terdiri daripada tiga komponen iaitu bakar, buang dan bina. - See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/02/cara-kuruskan-badan-dengan-shaklee.html#sthash.Qht6dPM7.dpuf
Semua orang nak bentuk badan yang kurus secara sihat. Ini adalah sebab bukan saja senang nak cari baju, malah senang nak beraktiviti, nampak lebih berkeyakinan dan paling penting kuruskan badan secara sihat dapat memelihara kesihatan   - See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/02/cara-kuruskan-badan-dengan-shaklee.html#sthash.Qht6dPM7.dpuf
Semua orang nak bentuk badan yang kurus secara sihat. Ini adalah sebab bukan saja senang nak cari baju, malah senang nak beraktiviti, nampak lebih berkeyakinan dan paling penting kuruskan badan secara sihat dapat memelihara kesihatan   - See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/02/cara-kuruskan-badan-dengan-shaklee.html#sthash.Qht6dPM7.dpuf




BAKAR & BUANG :
Lecithin / Omega Guard + Herbalax / Alfalfa
- Lecithin atau Omega berfungsi untuk memecahkan lemak yang berlebihan didalam badan.
- Herbalax dan Alfalfa berfungsi sebagai pengangkutan untuk membawa keluar dari badan.

So, konsep bakar dan buang ini memang berkesan untuk menurunkan berat badan.

Kenapa DETOX itu penting ?
- Detox adalah untuk membuang toksin berlebihan yang terkumpul dalam badan. Tanpa mengeluarkan toksin yang terlampau banyak di dalam badan, badan sukar menyerap nutrien dari makanan seharian dan suplemen.



** Diet yang berjaya bukan bermakna “SAYA TURUN BERAT 20KG DALAM SEBULAN !”..
** Itu sebenarnya diet paling tak berjaya, because the weight lost will rebound!


BINA :
Kenapa PROTEIN Penting ?
- Protein adalah penting untuk pelihara otot dalam badan.
- Perasan atau tidak, sesetengah orang yang berjaya kurangkan berat badan tetapi badannya masih flabby( menggeleber) ? Berat yang turun itu bukan kerana kurang lemak tetapi dari kehilangan otot.



** Untuk Ibu menyusu, disarankan mengambil ESP (Energizing Soy Protein) dan bukan Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri mungkin akan membantutkan pertumbuhan bayi.


PERLUKAH ANDA MENGAMBIL SEMUA PRODUK /SET ?
Adalah digalakkan untuk mengambil kesemua produk sebab ia akan menghasilkan kesan yang optimum - iaitu Kurus dengan Sihat.

Jika anda hendak mencuba set ini tetapi kurang bajet, boleh mulakan samada dengan herb-lax+lecithin atau ESP+herblax dulu. Selepas berat badan mula turun, boleh tambah lagi produk untuk melengkapkan set ini.





Disini saya secara ringkas, memberi sedikit tips kuruskan badan dengan lebih cepat
1.                Minum 2-3Liters air setiap hari
2.                Kurangkan karbohidrat dalam pemakanan seharian
3.                Kurangkan makanan yang berminyak
4.                Melakukan senaman yang dapat membakar kalori banyak, seperti berlari
5.                Banyakkan makan buah dan sayuran



Dan, bezanya SHAKLEE berbanding produk pelangsing lain adalah 
1.               Memberikan nutrien yang mencukupi.
2.               Melindungi otot.
3.               Indeks glisemik yang rendah.
4.               Penggunaan bahan2 asli bebas GMO.
5.               Mengandungi makro & mikro nutrien penting.
6.              Diuji secara klinikal.


Hubungi saya untuk order melalui :

FB : Niaz Daniaz
Whatsapp : 013-2210106
Email : niazdaniaz@gmail.com

Sekiranya korang rasa segan nak contact, korang boleh terus ke cawangan SHAKLEE seluruh malaysia dan boleh sertakan SID saya  untuk dapatkan harga ahli : 

SID : 1101014

Langkah pertama adalah langkah kejayaan !

Protein penting untuk pelihara otot dalam badan.
Perasan atau tidak, ada orang yang berat badannya turun tetapi badan dia masih flabby (menggeleber)? Berat yang turun tu bukan kerana kurang lemak tapi dia kehilangan otot.
Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.
- See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/02/cara-kuruskan-badan-dengan-shaklee.html#sthash.Qht6dPM7.dpuf

No comments:

Post a Comment

Recent Post

get this widget here